• APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS1 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS2 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS3 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS4 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS5 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS6 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS7 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS8 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS9 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS10 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS11 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS12 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS13 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS14 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS15 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS16 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS17 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS18

S3 8V II

 

V České republice nabízíme nejširší sortiment zvýšení výkonu, které zároveň splňují přísné emise výfukových plynů. I když se jedná o výrazné navýšení výkonu, vždy je dbán velký zřetel na uživatelskou přívětivost úpravy, která sice dramaticky zvyšuje dynamiku vozu, ale nikterak nezhoršuje denní použitelnost vozidla. Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky motoru od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček. Nabízí lineární křivku výkonu a točivého momentu bez nechtěnných propadů nebo naopak "kopanců". Dále upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování takto vysokého výkonu.

Zvýšení výkonu na 444hp:
Tato nejpokročilejší úprava posune výkon až na 444hp a 538Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje ke svému chodu určité sportovní díly, viz výpis produktů níže, které nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané, jsou součástí hlavní nabídky a vy máte u nich možnost si případně vybrat ověřené alternativy. 

Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon, si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U majitelů vozů s manuální převodovkou je nutné vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou. Nicméně zde už se dostáváme k vyšším výkonům a APR úprava převodovky je nezbytná pro přenos zvýšeného točivého momentu, pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Proč zvolit úpravu od nás?

V ČR jsme se stali průkopníky a experty na úpravy motoru 2,0 TSI MQB, kdy jsme ho zde jako první naladili na 300+hp, jako první jsme ho také naladili na více jak 400hp a držíme v ČR rekord v maximálním výkonu vydolovaného z tohoto motoru čistě na benzín (bez použití WMI) s hodnotou 560hp a 630Nm. Sami jsme tento motor vlastnili v rekordních vozech AUDI S3, která zde drží rekord ve sprintu na 400m čistě na benzín a jako první zajela v ČR čas pod 11s. SEAT Leon Cupra, která také vyhrávala ve sprintech na 400m, dostala zrychlení ze 100-200km/h pod 6s, což se dodnes žádnému koncernovému 2,0 TSI v ČR nepovedlo. Škoda Octavia 3 RS, se kterou máme s naladěním ve 20ti tis km na 429hp a 556Nm najeto na úpravu již přes 150 tisíc km bez jediného problému, kdy v mezi čase stihla ve své době stanovit třeba rekord koncernové daily předokolky na Autodromu v Mostě s časem 1:51,93s. V České republice tak nenajdete zkušenějšího úpravce, který vlastní i servisní zázemí, jak nás.

Počáteční výkon: 300-310HP

Počáteční točivý moment: 380Nm

/

Výsledný výkon: 444HP

Výsledný točivý moment: 538Nm

 

APR Stage 3 DTR6054 Turbodmychadlo Škoda Octavia Superb VW Golf 7 GTI R Clubsport SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT TTS

T4100003

APR Stage 3 DTR6054 Turbodmychadlo Škoda Octavia Superb VW Golf 7 GTI R Clubsport SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT TTS

 

 

 

APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT

CI100033

APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT

 

 

APR karbonové vedení pro sání 2,0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance S3

CI100033-B

APR karbonové vedení pro sání 2,0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance S3

 

 

APR Intercooler kit 1.8 & 2,0 TSI MQB & MQB EVO

IC100019

APR Intercooler kit 1.8 & 2,0 TSI MQB & MQB EVO

 

 

Úprava převodovky

Jak již bylo zmíněno, u této úpravy se musí upravit i pevodovka. U manuální převodovky se musí vyměnit spojka za odolnější a u DSG je potřeba provést SW úpravu. Tam se nemění spojky, ale upravuje se řídící jednotka převodovky, která po úpravě mimo jiné vyvine větší tlak oleje, který působí na sériové spojky a ty tak dokáží přenést vyšší točivý moment. Vyberte si tedy díl, který je potřebný pro Váš vůz. Spojkovou sadu v případě manuální převodovky nebo úpravu řídící jednotky, v případě DSG převodovky. Pro 6° DSG DQ250 máme úpravu od APR a pro 7° DSG DQ381 máme úpravu od TVS Engineering.

Autowerks Stage 2 Spojková sada do 600Nm pro 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS Golf 7 GTI R

ATWRKS_Clutch

Autowerks Stage 2 Spojková sada do 600Nm pro 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS Golf 7 GTI R

 

 

APR DSG & S tronic MQB upgrade DQ250 TCU

DPP-MQB-TCU

APR DSG & S tronic MQB upgrade DQ250 TCU

 

 

K NABÍDCE LZE PŘIDAT TYTO KOMPONENTY

Zadní část výfuku (Catback výfuk) - Hatchback

Balík produktů potřebných ke zvýšení výkonu obsahuje pouze první díl výfuku, který má sice velký vliv na výkon, ale minimální vliv na zvukový projev. Pokud tedy chcete zlepšit i zvukový projev vozu, pak si můžete vybrat z nabídky výfukových systémů, které nabízíme. 

VOLITELNÉ KOMPONENTY

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté leštěné koncovky

SSXAU393

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI  Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté leštěné koncovky

 

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté černé koncovky

SSXAU392

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI  Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté černé koncovky

 

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / oválné leštěné koncovky

SSXAU395

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI  Milltek Sport - bez rezonátoru / oválné leštěné koncovky

 

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / oválné černé koncovky

SSXAU396

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / oválné černé koncovky

 

 

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté titanové koncovky

SSXAU394

Klapkový catback výfuk Audi S3 8V (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / kulaté titanové koncovky

 

 

Napište nám

Kontaktní údaje

*) Pole označená hvězdičkou jsou povinná

Prosím, přepište text z obrázku

*) Pole označená hvězdičkou jsou povinná

To se mi líbí

^