• APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS1 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS2 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS3 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS4 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS5 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS6 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS7 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS8 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS9 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS10 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS11 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS12 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS13 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS14 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS15 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS16 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS17 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS18

REMUS Seat Cupra ST 300

Rodinný král okresek Seat Cupra ST 300 / ST 300 4x4 a rakouská opera jménem REMUS

Seat Cupra už 5 let víří vody nabité třídy ostrých hatch-backů a rodinných kombíků. Právě kombi verze označovaná Seatem jako ST se zaměřuje na „rychlé tatínky“ a od roku 2017 je posílená o dalších 10k na celé tři stovky. Navíc je zcela poprvé k dispozici i ve vezi 4x4. Tohle vynikající auto a zabiják supersportů měl vždy jediný problém, který ale umí od počátku existence modelu skvěle vyřešit REMUS. A stejně je tomu i u této poslední reinkarnace. Ano, jde o profesionálně naladěný výfukový systém a to rovnou ve všech 3 dostupných variantách – AXLE-BACK, CAT-BACK i zcela kompletní TURBO-BACK systém. 2 varianty mají plnou HOMOLOGACI.

Právě možnost výběru systému z hlediska dostupnosti se geniálně trefuje nejen do finančních možností majitelů, ale především do jejich individuální touhy posunout výkon a především zvuk na jinou úroveň libozvučnosti a sportovní agresivity. Jako u všech profesionálně laděných výfuků REMUS, i zde platí, že u všech variant je zvuk inženýry naladěný tak, že je příjemný a snesitelný i dlouhodobě (frekvenční ladění – více ZDE)

Vzhledově jsou všechny 3 verze systémů naprostá paráda a vypadají stejně podle typu Vámi vybraných koncovek, jež jsou dostupné ve 3 variantách. Zadní díl je totiž samozřejmě společný pro všechny 3 verze.

 

 1. AXLE-BACK System

  • Tvořen zadním dílem a jedním ze 3 typů koncovek
  • Je plně homologovaný.

 

2. CAT-BACK System

  • Používá shodný zadní díl a k němu přidává střední rezonátor pro ještě ostřejší reakce, plnější zvuk a vyšší výkon. Konkrétně pře 6 k a 6 N.m
  •  Systém je plně homologovaný.

 

 3. TURBO-BACK System

  • Je shodný s CAT-BACK systémem (tedy zadní tlumie + rezonátor), ale k tomu nahrazuje i originální katalyzátorem sportovní verzí, mnohem více průchozím a tedy výrazně snižujícím proti-tlak v systému a zvyšujícím výrazně točivý moment a výkon.
  • Oficiálně není tento systém sice homologován, ale na měření emisí systém ale projde a hlučnost se neměří.
  • Nárůst výkonu REMUS přesně neudává, ale pohybuje se odhadem kolem 15 koní.

 

 Na obrázku je kompletní TURBO BACK System. Méně kompletní CAT-BACK je tvořen zadním dílem a středním rezonátorem. Samotný zadní díl je vlastně AXLE-BACK System.

 

Pro všechny systémy si můžete vybrat jedny z těchto nerezových koncovek

 

Aktuální ceny jednotlivých variant výfukových systémů a sady koncovek naleznete v našem eShopu.

Napište nám

Kontaktní údaje

*) Pole označená hvězdičkou jsou povinná

Prosím, přepište text z obrázku

*) Pole označená hvězdičkou jsou povinná

To se mi líbí

^