• APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS1 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS2 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS3 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS4 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS5 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS6 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS7 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS8 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS9 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS10 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS11 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS12 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS13 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS14 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS15 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS16 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS17 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS18

REMUS POWERIZER

POWERIZER - zvýšení výkonu systémem "plug and play"

REMUS Powerizer je v profesionální optimalizace točivého momentu a výkonu u přeplňovaných motorů bez úpravy softwaru. A to zcela bezpečnou cestou bez jakéhokoliv zásahu do managementu motoru a jeho bezpečnostních omezení jednoduchým zapojením jednotky REMUS  a  přemostění vybraných snímačů. Vše zcela jednoduše „Plug and Play“.  Zvýšení výkonu je většinou od 10 do 25% podle konkrétního motoru, ale hodnotu lze u aktuální 2.generace Powerizer 2 měnit v krocích pouhým stiskem tlačítka. Celý systém je profesionálně programován rakouskými a německými inženýry, takže kvalita a spolehlivost je 100% garantována. Především se vyvarujete jakýchkoliv problémů ve značkovém servisu pokud je servis v záruce nebo na měření emisí snadným odpojením a "zaslepením" během několika sekund. Jde i o ideální řešení pro uživatele flotilových vozidel..

KATALOG A CENY:

Existenci Powerboxu a konkrétní hodnoty zvýšení výkonu pro Váš vůz si ověřte na domovských stránkách výrobce těchto zařízení firmy DTE:  https://www.chiptuning.com/cz/

OBJEDNÁNÍ: pro aplikaci slev proveďte objednávku přes email info@apr-cz.cz     

   

Jak to technicky funguje?

  • Vše funguje za pomocí „přemostění“ přes „chytrou jednotku REMUS vybraných snímačů (viz video níže).
  • Remus řídící jednotka zpracovává a vyhodnocuje a upravuje nasnímaná data z přemostěných snímačů v řádu nano sekundu (oproti konkurenci používá mnohem dražší a rychlejší procesor) a podle toho řídící jednotka vozidla sama reaguje a zvyšuje například plnící tlak turba přičemž výsledkem je vyšší točivý moment a výkon v dané situaci a to v celém rozsahu otáček.
  • Veškeré "online" úpravy dat nasnímané Power box  jednotkou a přeposílané do řídící jednotky vozu jsou úměrné Vašemu aktuálnímu nastavení, ale vždy se vše děje bez překročení jakýchkoliv bezpečnostních limitů daných řídící jednotkou. Tedy absolutně bez rizika pro Vás motor.
  • U benzínových motorů se přemosťují snímače tlaku nasávaného vzduchu, tlaku turba a polohy vačky.
  • U dieselových motorů jde o snímače tlaku v railu (vstřikování), tlaku turba a polohu vačky. 
  • U některých vysoce-výkonných vozidel je pak celý systém dokonce i více než 3-kanálový a snímají se ještě data z dalších čidel

 

  • Ještě dodejme, že u dieselových motorů, že celý systém Remus Powerizeru pracuje v součinnosti se systémem řízení DPF filtru, takže žádné obavy.
  • Systém lze v servisu nejen snadno demontovat (odpojení z čidel netrvá podle přístupnosti více než 20 min), ale v případě potřeby si jej můžete dočasně odpojit během pár sekund připojením „elektronické záslepky“ místo Remus jednotky a řídící jednotka opět funguje jako dříve. Nemusíte odpojovat kabaléž.  

 

Jak se POWERIZER ovládá a jaký má přínos:

  • Po montáži vyberete jeden ze 3 před-definovaných módů – ECO – SPORT – ECO a v rámci těchto programů dále pomocí tlačítek plus a mínus upravujete nastavení (zvyšování – snižování výkonu).
  • To vše se děje samozřejmě s vypnutým motorem. Tímto způsobem si můžete postupně vybrat mód, který Vám nejvíce vyhovuje.
  • Maximální zvýšení točivého momentu a tím i výkonu v celém spektru otáček je podle typu motoru od 10 až do 25%, u vysoce výkonných vozidel to bude spíše k 10%, u některých, výrobcem záměrně pod-dimenzovaných to může být právě až zmiňovaných 25%. A to bez jakýchkoliv negativních vlivů na motor a jeho komponenty (nikdy nejsou překračovány bezpečnostní limity). Samozřejmě jediným možným negativním efektem je logicky trochu rychlejší opotřebení spojky v důsledku vyšších přenášených momentů (například místo 200 tis km vydrží 170 tis apod) a i z těchto důvodů je velkým plusem a unikátní vlastností možnost úpravy výkonu na úroveň dostačující při běžné jízdě. Tímto tento efekt můžete eliminovat. 
  • Velkým benefitem je i citelné snížení spotřeby v důsledku zvýšení točivého momentu v nízkých otáčkách, takže v reálu potřebujete ke stejnému zrychlení méně plynu. Otázkou pak zůstává, zda v realitě budete skutečně přidávat stále stejně a nebo se naopak budete rádi klouzat na větší vlně točivého momentu a přidávat tedy více než dříve...:)

 

Ideální spojení POWERIZERU s REMUS výfukovým systémem

Pokud existuje pro Vaše vozidlo jak výfukový systém REMUS, tak jednotka POWERIZER, neváhejte a aplikujte obojí. Budete naprosto nadšeni. Spojíte nejen nádherný a exkluzivní vzhled, ale skutečně fyzicky zažijete ten úžasný pocit zatlačení do sedačky s "vídeňskou operou" v zádech. V tomto případě můžeme nabídnout na Powerizer slevu 5%.

To se mi líbí

^