OCTAVIA RS245 2,0 TSI
V ČR jsme se stali průkopníky v ladění Škody Octavia 3 RS. Jako první v ČR jsme tento vůz upravili na 300+hp, jako první jsme jí naladili na více jak 400+hp a jako jediní jsme Škodu Octavia 3 RS rozjeli přes 300km/h. Nabízíme tak nejširší sortiment úprav pro tento vůz s tím, že i když tento motor dokážeme upravit na velmi vysoké výkony, tak se vždy jedná o uživatelsky velmi přívětivé úpravy bez jakýchkoliv neduhů a problémů s denní použitelností vozidla. Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček a upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování výkonu. Další velmi důležitou roli hraje způsob naladění, kdy vozy s pohonem předních kol mají omezený točivý moment na první dva převodové stupně. Díky tomu se nestane to, že by bylo velmi nepříjemné se s vozem rozjet. Drtivá většina naší konkurence toto nenabízí a rozjezdy jsou často velmi kousavé, není pořádně možné se razantně rozjet bez nekontrolovatelného hrabání, které velmi snižuje životnost pneu. To se u nás nestane a rozjezdy bude možné velmi snadno kontrolovat.
Zvýšení výkonu na 293hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 293hp a 452Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Pokud i tak chcete vůz posunout ještě dále, jak výkonově, tak jízdně, tak si můžete pod hlavní úpravou vybrat i další doplňující úpravy pro Váš vůz.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Majitelé vozu s manuální převodovkou můžou časem čelit ktatší životnosti spojkové sady. Dle stylu jízdy tak může časem přijít na řadu náhrada za odolnější spojkovou sadu, která by tento výkon dokázala dlouhodobě přenést.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a silnější úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. Nicméně i zde pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.
Počáteční výkon: 245HP
Počáteční točivý moment: 350Nm
Výsledný výkon: 293HP
Výsledný točivý moment: 452Nm
Použité komponenty
APR Stage 1 chiptuning Škoda Octavia 3 RS RS245 VW Golf 7 GTI Performance 2,0 TSI 180kW
DPP-2.0T-MQB-180-SP
K NABÍDCE LZE PŘIDAT TYTO KOMPONENTY
Úprava převodovky
U této úpravy doporučujeme i úpravu převodovky. U manuální převodovky se musí vyměnit spojka za odolnější a u DSG je potřeba provést SW úpravu. Tam se nemění spojky, ale upravuje se řídící jednotka převodovky, která po úpravě mimo jiné vyvine větší tlak oleje, který působí na sériové spojky a ty tak dokáží přenést vyšší točivý moment. Vyberte si tedy díl, který je potřebný pro Váš vůz. Spojkovou sadu v případě manuální převodovky nebo úpravu řídící jednotky, v případě DSG převodovky. Pro 6° DSG DQ250 máme úpravu od APR a pro 7° DSG DQ381 máme úpravu od TVS Engineering.
VOLITELNÉ KOMPONENTY
Autowerks Stage 2 Spojková sada do 600Nm pro 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS Golf 7 GTI R
ATWRKS_Clutch
APR 7° DSG & S tronic DQ381 Úprava převodovky, lepší řazení, vyšší přitlak spojek
DPP-MQB-DQ381-TCU
Sání motoru - Filterbox
Originální sací trakt je velmi nevhodný pro další zvyšování výkonu. Výměnou originálního filtru za sportovní získáte lehce lepší reakce motoru a minimální zvýšení výkonu. Dosazení kompletního sání včetně vedení kolem motoru má největší přínos při zvyšování výkonu, zlepší se reakce motoru a zvýrazní zvuk sání. Nejlepší volba je uzavřené sání s přívodem náporového vzduchu zpředu.
VOLITELNÉ KOMPONENTY
Ramair PRORAM bavlněný vzduchový filtr / vložka filtru Škoda Octavia Superb III RS 2,0 TSI TDI MQB
PPF-3129
Ramair pěnový vzduchový filtr / vložka filtru Škoda Octavia Superb Karoq Kodiaq III RS 2,0 TSI TDI MQB
RPF-3129
Sportovní pěnový vzduchový filtr vložka do filterboxu Škoda Octavia RS 230 Superb Karow Kodiaq 2,0 TSI TDI Racingline Performance
VWR11G701
APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT
CI100033
APR Karbonové otevřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT
CI100040
R600 EVO Sportovní sání Škoda Octavia III RS, VW Golf 7 GTI R, SEAT Leon, AUDI A3 S3 1,8 & 2,0 TSI MQB Racingline Performance
VWR1200R600E
Forge Motorsport Kit karbonového sání pro Audi Cupra Seat Škoda VW s motory 2.0 TSI EA888
FMINDK40
HG Motorsport sportovní karbonové sání 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance S3
HGHFISV04G3
Eventuri Celo-Karbonové sportovní sání s plastovým přívodem vzduchu pro AUDI A3 S3 TT SEAT Leon Cupra Škoda Octavia Superb VW Golf GTI R Clubsport TCR 1,8 & 2,0 TSI
EVE-2TFSI-CF-INT