GOLF 7 R
V ČR jsme se stali průkopníky v ladění motoru 2,0 TSI. Jako první v ČR jsme tento motor upravili na 400+hp, jako první jsme jej naladili na více jak 500+hp a jako jediní jsme auto s tímto motorem rozjeli přes 300km/h. Nabízíme tak nejširší sortiment úprav pro tento vůz s tím, že i když tento motor dokážeme upravit na velmi vysoké výkony, tak se vždy jedná o uživatelsky velmi přívětivé úpravy bez jakýchkoliv neduhů a problémů s denní použitelností vozidla. Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček a upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování výkonu.
Zvýšení výkonu na 370hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 370hp a 519Nm. V nabídce je i slabší naladění na 357hp a 473Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Pokud i tak chcete vůz posunout ještě dále, jak výkonově, tak jízdně, tak si můžete pod hlavní úpravou vybrat i další doplňující úpravy pro Váš vůz.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U majitelů vozů s manuální převodovkou je nutné vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést. Nenechte se zmást menšími úpravci, kteří Vám budou tvrdit opak. Již sériová spojka je skoro na svém limitu a jakékoliv zvýšení výkonu, byť i s nižšími hodnotami točivého momentu, nedokáže sériová spojka dlouhodobě přenést.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a silnější úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. Nicméně i zde pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.
Počáteční výkon: 300HP
Počáteční točivý moment: 380Nm
Výsledný výkon: 370HP
Výsledný točivý moment: 519Nm
APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning VW Passat & Arteon 2,0 TSI 206kW
DPP-2.0T-MQB-IS38-SP
Úprava převodovky
Jak již bylo zmíněno, u této úpravy se musí upravit i pevodovka. U manuální převodovky se musí vyměnit spojka za odolnější a u DSG je potřeba provést SW úpravu. Tam se nemění spojky, ale upravuje se řídící jednotka převodovky, která po úpravě mimo jiné vyvine větší tlak oleje, který působí na sériové spojky a ty tak dokáží přenést vyšší točivý moment. Vyberte si tedy díl, který je potřebný pro Váš vůz. Spojkovou sadu v případě manuální převodovky nebo úpravu řídící jednotky, v případě DSG převodovky. Pro 6° DSG DQ250 máme úpravu od APR a pro 7° DSG DQ381 máme úpravu od TVS Engineering.
Autowerks Stage 2 Spojková sada do 600Nm pro 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS Golf 7 GTI R
ATWRKS_Clutch
APR DSG & S tronic MQB upgrade DQ250 TCU
DPP-MQB-TCU