• APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
  • APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVISÚSTÍ NAD LABEM
APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS1 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS2 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS3 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS4 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS5 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS6 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS7 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS8 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS9 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS10 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS11 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS12 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS13 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS14 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS15 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS16 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS17 APR-CZ • AUTOSERVIS • PNEUSERVIS • RYCHLOSERVIS18

GOLF 6 GTI IV

 

Ve spolupráci s APR nabízíme pro motor 2,0 TSI EA888 širokou škálu úprav. Ty začínají od základního naladění na 261hp a pokračují až k vrcholné úpravě na 423+hp. Jako jedni z mála v ČR tak nabízíme nejen základní úpravy, ale i kvalitní pokročilé úpravy, které posouvají výkony ještě dále. Navíc APR v roce 2016 inovovalo své úpravy pro motor 2,0 TSI, takže si můžete být jistí, že dostanete moderní naladění, které dokáže plně využít plný potenciál jak motoru, tak případných dalších dílů. U většiny menších ladičů často získáte v oblasti chiptuningu prehistorické 8 a více let staré naladění ještě z dob, kdy ladiči neuměli využít plný potenciál těchto motorů. To se Vám u nás nestane. Úpravy jsou plně přizpůsobeny jak pro manuální převodovku, tak hlavně i pro DSG, které s úpravou spolupracuje bezproblémově. Spotřeba se při stejném stylu jízdy neliší.

APR nabízí možnost nahrátí několika výkonových map do řídící jednotky. Můžete si pak přepínat mezi mapami s různými výkony, pro různé specifikace paliva nebo si můžete přepnout na mapu se sériovým výkonem (hodí se třeba na sněhu). Pro manuální převodovku máme možnost nastavení Launch Controlu nebo No Lift Shift funkci, které dále přispějí k větším prožitkům z jízdy. Navíc je zde funkce Anti-theft neboli ochrana proti krádeži. Pokud tuto funkci aktivujete, tak se auto znehybní. Připadnému zloději, i když by měl vaše klíče, nebude fungovat plynový pedál a s autem tak neodjede. Auto se aktivuje až zadáním vašeho bezpečnostního kódu. Tyto všechny funkce jsou ovládány skrze páčku tempomatu.

Zvýšení výkonu na 340hp:
Tato pokročilá úprava posune výkon přes 340hp a 440Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje k dosažení tohoto výkonu dosazení některých důležitých dílů. Tím hlavním je dosazení nového většího turbodmychadla K04, je potřeba upravit sání, dosadit lepší účinnější chladič stlačeného vzduchu a ideálně zprůchodnit tlakové vedení od turbodmychadla k intercooleru.

S touto úpravou můžete očekávat masivní nárůst výkonu a točivého momentu, který nebude polevovat ani ve vysokých otáčkách, kde sériovému turbodmychadlu K03 již dochází dech. Díky K04 turbodmychadlu, které využívá nové technologie jako je odlehčené biletové kompresorové kolo, se můžete těšit na široké spektrum využitelných otáček a rychlé reakce motoru bez nežádoucí velké prodlevy. APR u tohoto naladění pro vozy s pohonem předních kol naprogramovalo funkci Torque Management, která omezuje točivý moment na první dva rychlostní stupně tak, aby se zajistil hladký přenost výkonu bez nežádoucího prokluzu předních kol.

Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou, sériová spojka nebude schopná dlouhodobě přenést zvýšený točivý moment a její životnost se dle stavu výrazně zkrátí. Doporučujeme tak vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR nebo pokud máte jedno z prvních DSG, tak máme k dispozici úpravu od TVS Engineering. Po úpravě se chování DSG převodovky tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 200HP

Počáteční točivý moment: 280Nm

/

Výsledný výkon: 330HP

Výsledný točivý moment: 440Nm

 

APR Stage K04 366hp 515Nm chiptuning Škoda Octavia RS Superb 2,0 TSI

DPP-2.0T-K04-PS

APR Stage K04 366hp 515Nm chiptuning Škoda Octavia RS Superb  2,0 TSI

 

 

LOCO-04 turbodmychadlo K04 pro 2,0 TFSI a TSI - LOBA Motorsport

4010040

LOCO-04 turbodmychadlo K04 pro 2,0 TFSI a TSI - LOBA Motorsport

 

 

 

APR PEX Sportovní sání 1,8 & 2.0 TSI Škoda Octavia 2 RS, VW Golf 6 GTI, SEAT Leon FR AUDI A3 TT

CI100039

APR PEX Sportovní sání 1,8 & 2.0 TSI Škoda Octavia 2 RS, VW Golf 6 GTI, SEAT Leon FR AUDI A3 TT

 

Audi S3 2.0TFSI Intercooler

OEM-1K0145803P

Audi S3 2.0TFSI Intercooler

 

 

Úprava převodovky

Jak již bylo zmíněno, tak se musí vyměnit jak spojka u manuální převodovky za odolnější, tak se musí upravit i DSG převodovka. Tam se nemění spojky, ale upravuje se řídící jednotka převodovky, která po úpravě mimo jiné vyvine větší tlak oleje, který působí na sériové spojky a ty tak dokáží přenést vyšší točivý moment. Vyberte si tedy díl, který je potřebný pro Váš vůz. Spojkovou sadu v případě manuální převodovky nebo úpravu řídící jednotky, v případě DSG převodovky.

APR DSG & S tronic upgrade DQ250 TCU

DPP-TCU

APR DSG & S tronic upgrade DQ250 TCU

 

Autowerks Stage 2 Spojková sada do 600Nm pro 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS Golf 7 GTI R

ATWRKS_Clutch

Autowerks Stage 2 Spojková sada do 600Nm pro 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS Golf 7 GTI R

 

 

 

Napište nám

Kontaktní údaje

*) Pole označená hvězdičkou jsou povinná

Prosím, přepište text z obrázku

*) Pole označená hvězdičkou jsou povinná

To se mi líbí

^