GOLF 6 GTI EDITION 35
V ČR jsme se stali předním úpravcem motorů 2,0 TFSI EA113, které jsou vybaveny větším K04 turbodmychadlem. Desítky našich zákazníků tak provozují vozy se základními úpravami od 310 hp až po vrcholně úpravená auta na 480hp! Ti zákazníci, kteří se účastní závodních akcí, tak končí jako nejrychlejší vozy koncernu VW v danných soutěžích, viz oba české poháry ve sprintu na 400m nebo český okruhový pohár Carbonia Cup, kde VW Scirocco R s úpravou od nás na 388hp dojelo sezónu na bedně. Z těchto motorů umíme bezpěčně získat nejvyšší výkony v ČR, kterým zde zatím nikdo nedokázal konkurvat a vozy upravené od nás byly vždy rychlejší než srovnatelně upravené vozy s naladěním od ostatních menších úpravců. Hlavní zásluhu na tom má nedávno vydané moderní naladění od APR, které svým uvedením na trh udělalo v tuningovém světě malou revoluci a APR od té doby celosvětově dominuje tuningovému trhu úprav koncernových vozů. Chceteli využít plný potenciál jak svého vozu, tak případně dodatečných dalších úprav, tak vězte, že APR a potažmo my, pro Vás máme vždy nejlepší řešení jak z hlediska výkonu, rychlosti, uživatelské přívětivosti, tak hlavně bezpečnosti.
Zvýšení výkonu na 310hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 310hp a 421Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Pokud i tak chcete vůz posunout ještě dále, jak výkonově, tak jízdně, tak si můžete pod hlavní úpravou vybrat i další doplňující úpravy pro Váš vůz.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Pokud je sériová spojka v dobrém stavu, tak s touto základní úpravou dlouhodobě nemá větší problém.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.
Počáteční výkon: 265HP
Počáteční točivý moment: 350Nm
Výsledný výkon: 310HP
Výsledný točivý moment: 421Nm
APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning VW Scirocco R 2,0 TFSI 195kW
DPP-2.0T-PS
K NABÍDCE LZE PŘIDAT TYTO KOMPONENTY
Zadní část výfuku (Catback výfuk)
Balík produktů potřebných ke zvýšení výkonu obsahuje pouze první díl výfuku, který má sice velký vliv na výkon, ale minimální vliv na zvukový projev. Pokud tedy chcete zlepšit i zvukový projev vozu, pak si můžete vybrat z nabídky výfukových systémů, které nabízíme.
VOLITELNÉ KOMPONENTY
Klapkový catback výfuk VW Golf 6 R 2.0 TSI Milltek Sport - bez rezonátoru s leštěnými koncovkami
SSXVW162
Klapkový catback výfuk VW Golf 6 R 2.0 TSI Milltek Sport - bez rezonátoru s černými koncovkami
SSXVW140
Klapkový catback výfuk VW Golf 6 R 2.0 TSI Milltek Sport - bez rezonátoru s titanovými koncovkami
SSXVW165
Klapkový catback výfuk VW Golf 6 R 2.0 TSI Milltek Sport - s rezonátorem s leštěnými koncovkami
SSXVW163
Klapkový catback výfuk VW Golf 6 R 2.0 TSI Milltek Sport - s rezonátorem s černými koncovkami
SSXVW139
Klapkový catback výfuk VW Golf 6 R 2.0 TSI Milltek Sport - s rezonátorem s titanovými koncovkami
SSXVW164
CTS Turbo Catback výfuk VW Golf 6 R 2,0 TSI 195kW
CTS-EXH-CB-0010