A3 8V 2,0 TSI
V ČR jsme se stali průkopníky v ladění motoru 2,0 TSI. Jako první v ČR jsme tento motor upravili na 300+hp, jako první jsme jej naladili na více jak 400+hp a jako jediní jsme auto s tímto motorem rozjeli přes 300km/h. Nabízíme tak nejširší sortiment úprav pro tento vůz s tím, že i když tento motor dokážeme upravit na velmi vysoké výkony, tak se vždy jedná o uživatelsky velmi přívětivé úpravy bez jakýchkoliv neduhů a problémů s denní použitelností vozidla. Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček a upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování výkonu. Další velmi důležitou roli hraje způsob naladění, kdy vozy s pohonem předních kol mají omezený točivý moment na první dva převodové stupně. Díky tomu se nestane to, že by bylo velmi nepříjemné se s vozem rozjet. Drtivá většina naší konkurence toto nenabízí a rozjezdy jsou často velmi kousavé, není pořádně možné se razantně rozjet bez nekontrolovatelného hrabání, které velmi snižuje životnost pneu. To se u nás nestane a rozjezdy bude možné velmi snadno kontrolovat.
Zvýšení výkonu na 316hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 316hp a 517Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Pokud i tak chcete vůz posunout ještě dále, jak výkonově, tak jízdně, tak si můžete pod hlavní úpravou vybrat i další doplňující úpravy pro Váš vůz.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Pro majitele vozu s manuální převodovkou doporučujeme verzi úpravy s nižším výkonem a točivým momentem na 293hp a 452Nm, jelikož sériová spojka u manuální převodovky nedokáže dlouhodobě přenést zvýšený výkon u té výkonnější varianty. Jakmile se i zde vylepší spojková sada, tak Vám již nic nebrání v rozletu za vyšším výkonem.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a silnější úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. Nicméně i zde pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.
Počáteční výkon: 220HP
Počáteční točivý moment: 350Nm
Výsledný výkon: 316HP
Výsledný točivý moment: 517Nm
APR Stage 1 chiptuning Škoda Octavia 3 RS 2,0 TSI RS220 RS230
DPP-2.0T-MQB-IS20-SP
Úprava převodovky
Jak již bylo zmíněno, tak se musí vyměnit jak spojka u manuální převodovky za odolnější, tak se musí upravit i DSG převodovka. Tam se nemění spojky, ale upravuje se řídící jednotka převodovky, která po úpravě mimo jiné vyvine větší tlak oleje, který působí na sériové spojky a ty tak dokáží přenést vyšší točivý moment. Vyberte si tedy díl, který je potřebný pro Váš vůz. Spojkovou sadu v případě manuální převodovky nebo úpravu řídící jednotky, v případě DSG převodovky.
Autowerks Stage 2 Spojková sada do 600Nm pro 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS Golf 7 GTI R
ATWRKS_Clutch
APR DSG & S tronic MQB upgrade DQ250 TCU
DPP-MQB-TCU