OCTAVIA RS245 2,0 TSI II
V ČR jsme se stali průkopníky v ladění Škody Octavia 3 RS. Jako první v ČR jsme tento vůz upravili na 300+hp, jako první jsme jí naladili na více jak 400+hp a jako jediní jsme Škodu Octavia 3 RS rozjeli přes 300km/h. Nabízíme tak nejširší sortiment úprav pro tento vůz s tím, že i když tento motor dokážeme upravit na velmi vysoké výkony, tak se vždy jedná o uživatelsky velmi přívětivé úpravy bez jakýchkoliv neduhů a problémů s denní použitelností vozidla. Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček a upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování výkonu. Další velmi důležitou roli hraje způsob naladění, kdy vozy s pohonem předních kol mají omezený točivý moment na první dva převodové stupně. Díky tomu se nestane to, že by bylo velmi nepříjemné se s vozem rozjet. Drtivá většina naší konkurence toto nenabízí a rozjezdy jsou často velmi kousavé, není pořádně možné se razantně rozjet bez nekontrolovatelného hrabání, které velmi snižuje životnost pneu. To se u nás nestane a rozjezdy bude možné velmi snadno kontrolovat.
Zvýšení výkonu na 395hp:
Tato pokročilejší úprava posune výkon až na 395hp a 452Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje ke svému chodu určité sportovní díly, viz výpis produktů níže, které nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané, jsou součástí hlavní nabídky a vy máte u nich možnost si případně vybrat alternativy.
Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U majitelů vozů s manuální převodovkou je nutné vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou. Nicméně zde už se dostáváme k vyšším výkonům a APR úpravu převodovky tak důrazně doporučujeme pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.
Počáteční výkon: 245HP
Počáteční točivý moment: 380Nm
Výsledný výkon: 395HP
Výsledný točivý moment: 452Nm
APR Stage 3 IS38 úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia RS245 VW Golf 7 GTI Performance 245 2,0 TSI 180kW
DPP-2.0T-MQB-STG-IS38
Turbodmychadlo IS38 pro 400hp Škoda Octavia, VW Golf 7 GTI
OEM-IS38
APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT
CI100033
APR Vstup do turbodmychadla 2,0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance S3
MS100137
APR Intercooler kit 1.8 & 2,0 TSI MQB & MQB EVO
IC100019
APR karbonové vedení pro sání 2,0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance S3
CI100033-B
Autotech HPFP upgrade kit vysokotlaká palivová pumpa 2,0 TSI EA888
10.127.103K
Úprava převodovky
Jak již bylo zmíněno, u této úpravy se musí upravit i pevodovka. U manuální převodovky se musí vyměnit spojka za odolnější a u DSG je potřeba provést SW úpravu. Tam se nemění spojky, ale upravuje se řídící jednotka převodovky, která po úpravě mimo jiné vyvine větší tlak oleje, který působí na sériové spojky a ty tak dokáží přenést vyšší točivý moment. Vyberte si tedy díl, který je potřebný pro Váš vůz. Spojkovou sadu v případě manuální převodovky nebo úpravu řídící jednotky, v případě DSG převodovky. Pro 6° DSG DQ250 máme úpravu od APR a pro 7° DSG DQ381 máme úpravu od TVS Engineering.
Autowerks Stage 2 Spojková sada do 600Nm pro 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS Golf 7 GTI R
ATWRKS_Clutch
APR 7° DSG & S tronic DQ381 Úprava převodovky, lepší řazení, vyšší přitlak spojek
DPP-MQB-DQ381-TCU